با عرض پوزش از برخی از اعضای انجمن، به اطلاع میرساند:
این سایت به علت رفتار غیر حرفهای یکی از اعضای اصلی انجمن متخصصان سازمان و مدیریت فعلاً به روز نخواهد شد.
شاید به زودی در مورد شرح ماوقع در اینجا نوشتم ولی فعلاً به آخرین گفتهی ایشان اکتفا میکنم:
“میخوام بزنم زیرش؛ میخوای چه کار کنی؟!”
بنده خدا راست میگوید. کار زیادی نمیتوانم بکنم!
از آنجاییکه این سایت با بودجه شخصی بنده راهاندازی شده است و بنده هیچ تعهدی به انجمن بابت راهاندازی و نگهداشت آن ندارم و همچنین راه دیگری برای پیگیری ضرر مالی و معنوی که از همکاری با آن عضو اصلی پیدا نکردم، تصمیم بر این شد که فعلاً این متن نوشته شده و در آینده نزدیک در صورت عدم حل مشکل، سایت از دسترس خارج شود.